Дата | Клас | Предмет Тема | Домашнє завдання |
21.02. 2022р. | 6 | 1. Образотв. мис-во | Старовинний натюрморт. | Намалювати натюрморт Опрацювати параграф Намалювати малюнок https://vseosvita.ua/library/prezentacia-starovinnij-naturmort-do-uroku-obrazotvorcogo-mistectva-u-6-klasi-227827.html |
2. Укр. мова | Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. | Впр. 381(виписати якісні прикметники) |
3. Заруб. л-ра | Позакласне читання. Урок-бесіда за повістю Г. Сенкевича «Янко-музикант». | Прочитати повість. Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=axI4BgRgKXI https://www.youtube.com/watch?v=HRjC1ZxyT94 Код курса zjtrbmd |
4. Інформ. | Пошук інформаційних матеріалів. | Переглянути матеріал: http://www.myshared.ru/slide/1033700/ |
5. Біол. | Мохи. Лаборат. роб 12 « Будова моху» | Опрацювати параграф 39 Зробити конспект https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-biologii-na-temu-zceplene-uspadkuvanna-oznak-zceplene-zi-stattu-uspadkuvanna-oznak-371558.html |
6. Труд. навч. | Розробка технологічної картки. | Classroom: https://classroom.google.com/c/MTU2Mjg3MDc3NDM2?cjc=36crolk |
7.Укр. мова | Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників. | с. 150; Впр. 363 (утворити коротку форму прикметників) https://www.youtube.com/watch?v=-tk9SxBAONo |
22.02. 2022р. | 6 | - Основи здор.
| Конструктивне розв’язання конфліктів «Запобігання ескалації конфлікту» | п. 24; написати пам’ятку «Мої поради для подолання кофлікту» |
- Матем.
| Узагальнення знань | Урок в Zoom о9.00 Повторити параграфи 26-27 Виконати тестове завдання №2 на ст..285(з детальним розв’язанням) Сфотографувати та надіслати виконані завдання |
- Історія
| Александр Македонський та його імперія. Онлайн урок з 1200 по 1230 за посиланням meet.google.com/ftz-huhy-nfu | В клас румі переглянути презентацію та зробити завдання. |
- Ф-ра
| Волейбол | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=sdu4p4S5qY |
- Географ.
| Узагальнення за темою « Атмосфера». | Виконати завдання в клас румі. |
- Рос. мова
| Имя прилагательное как часть речи. Качественные, относительные, притяжательные прилагательные. | Тема 47 (с.201-202), рубрика «Возьми на заметку» - с.204, упр. 200. Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=bvB03Rw55Y8 https://www.youtube.com/watch?v=Xb4L11pdqwk Надіслати у Класрум або у Viber. Код курса zjtrbmd |
- Ф-в Інформ.
| Опрацювання текстових документів. | Переглянути матеріал: https://ppt-online.org/581910 |
23.02. 2022р. | 6 | 1. Біол. | Папороті, хвощі, плауни. | Лаб. робота13 « Будова папороті» 40, 41 Опрацювати параграф Зробити конспект https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-hvoschi-paporoti-3882.html |
2. Географ. | Гідросфера, її властивості. Онлайн урок з 900 по 930 за посиланням meet.google.com/ftz-huhy-nfu | Опрацювати параграф № 41 ст. 162-166 На контурну карту нанести географічні об’єкти ( назви океанів, морів, островів, півостровів заток та проток). |
3. Матем. | Контрольна робота з теми «Додавання і віднімання раціональних чисел» | Перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/hgs626 Введіть своє ім’я та прізвище Виконайтеконтрольну роботу(зверніть увагу – час виконання обмежений-45 хв) Після виконання тесту побачите свій результаті роботу над власними помилками(якщо вони будуть) |
4. Ф-ра | Волейбол | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=aagHDF9a2Go |
5. Укр. мова | Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. Discord | https://www.youtube.com/watch?v=QJHqblbMPbw п.47 ; Впр. 389 (визначити групу прикметників) |
6. Укр. л-ра | Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки» | виразно читати уривки з повісті |
7. Ф-в Україно-зн-во | Українські державотворці, герої-оборонці. Історичні та легендарні постаті. | підготувати легенду про засновників Києва |
24.02. 2022р. | 6 | - Заруб. л-ра
| Контрольна робота за темою «Людські стосунки». | Виконати тести. Код доступу9656208 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua Або за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9656208 Надіслати у Класрум або у Viber. Код курса zjtrbmd Виконати до 21.00 хв. 24.02.22 р. |
- Укр. мова
| РМ. Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією Discord | скласти порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією (на вибір) https://www.youtube.com/watch?v=h8ZxwYhBkxQ |
- Рос. мова
| Качественные прилагательные, их значение и употребление. | Тема 48 (с.206,207), рубрика «Возьми на заметку» - с.208, упр. 204. Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=7FPn5x-ii5E Надіслати у Класрум або у Viber. Код курса kbyo3fg |
- Матем.
| Множення раціональних чисел | Урок в Zoom о10.00 Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=YlO-lbdCEhU Опрацювати параграф 28(ВИВЧИТИ правила) Виконати №1246, 1249,1251 Сфотографувати та надіслати виконані завдання Виконати інтерактивні вправиhttps://learningapps.org/6977915,https://learningapps.org/10377859 Зробити фото чи скріншот та надіслати. |
- Англ. мова
| В Лондоні. Zoom | Переглянути відео , опрацювати с. 124- 125, скласти діалог про « Де розташовано…?» |
- Труд. навч.
| Розробка технологічної картки. | |
- Ф-в Культура добросус.
| | |
25.02. 2022р. | 6 | - Укр. л-ра
| ПЧ. Твори сучасних українських письменників про пригоди дітей: 1."Іль. Казка про народження", Наталка Малетич 2."Моя найтихіша книга", Галина Ткачук 3."Порох із драконових кісток", Володимир Аренєв 4."Улюблені Вірші", збірник віршів для дітей різних авторів видавництва "А-ба-ба-га-ла-ма-га" | читати і переказувати ( на вибір) |
- Англ. мова
| Плануємо екскурсію. Zoom | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vjdxiN1reh4&list=PL_LuouJxX50_0K8Q3UcP6QcOeCv7y1egV&index=38 опрацювати с. 127, скласти 7 речень з as//as? Not so as. |
- Муз. мис-во
| | |
- Ф-ра
| Волейбол | Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5u0xfCHDl_I |
- Історія
| Культура елліністичних держав. Онлайн урок з 1200 по 1230 за посиланням meet.google.com/ftz-huhy-nfu | Переглянути презентацію в клас румі та зробити по ній конспект та завдання. |
- Матем.
| Множення раціональних чисел | Повторити параграф 28 Виконати №1262, 1267, 1256 Сфотографувати та надіслати виконані завдання Виконати інтерактивну вправуhttps://learningapps.org/6927018 Зробити фото чи скріншот та надіслати. |
Коментарi