На початку вересня 2015 року серед педагогів Сватівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 6 було проведено моніторингове дослідження щодо психологічної готовності педколективу до дослідно-експериментальної роботи.

У дослідженні взяли участь 24 респондента.

Психодіагностичний інструментарій дослідження Результати психодіагностування
Методика діагностики особистості на мотивацію до успіху Т. Елерса · високий рівень – 49,2 % · надто високий рівень – 24,7 % · середній рівень – 26,1 % · низький рівень – 0 %
Методика діагностики особистості на мотивацію до уникнення невдач Т. Елерса · високий рівень – 28,6 % · надто високий рівень – 45,4% · середній рівень – 26 %
Методика діагностики міри готовності до ризику Шуберта · надто обережні - 7,9% · надто ризиковані – 4,3% · обережні – 24,7% · ризиковані – 8,3% · середня ступінь ризику –54,8 %

За результатами діагностичного дослідження можна зробити висновок, що у 50 % педагогів нашого ЗНЗ домінує високий рівень мотивації до успіху. Вони здатні ризикувати для досягнення бажаного, схильні орієнтуватися на власні сили та наполегливо добиватися поставленої мети. Чверть респондентів мають середній рівень мотивації, які не бояться ризикувати та необмежені у своїх діях. Надто високий рівень мотивації притаманний ще 25% педагогів. Такий рівень мотивації може спричинити надмірну самокритичність власних можливостей.

Узагальнюючи висновки отриманих даних, можна стверджувати, що педагогічний колектив готовий до участі у дослідно-експериментальній роботі та характеризується високим рівнем розвитку мотиваційно–цільового компоненту психологічної готовності.

Після проведення психодіагностичної роботи психологічною службою школи заплановано ряд заходів (індивідуальні бесіди, заняття з елементами тренінгу) для педагогічного колективу закладу, спрямовані на підвищення психологічної готовності до роботи в умовах експерименту.

Кiлькiсть переглядiв: 457

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.