Учнівське врядування

У своїй діяльності учнівське самоврядування керується Конституцією України, Статутом комунального закладу «Сватівський ліцей №6», Конвенцією ООН «Про права дитини».

Головним завданням органу є забезпечення реалізації прав учнів, дотримання учнями Статуту школи, виконання обов’язків колективом школи.

Учнівське самоврядування — це представницький орган, який виражає та захищає права та інтереси учнів, забезпечує потреби учнів в школі, здійснює контроль над виконанням обов’язків учнями, є організатором та співучасником шкільного життя.

В систему органів учнівського самоврядування входять:

– Президент школи;

– Рада лідерів (7-11 класи);

– Старостат (5-11 класи);

– Міністерство Знання;

– Міністерство дисципліни та порядку;

– Міністерство спорту;

– Міністерство культури та дозвілля;

Президентом закладує Ржевська Ілона, учениця 10 класу, обрана шляхом таємного, вільного, рівного голосування учнів всіх класів. Президент школи обирається строком на 1 рік, звітує про результати своєї діяльності на загальноучнівській конференції 1 раз на рік в кінці навчального року. Чергові вибори Президента відбуваються у вересні наступного року повноважень.

Повноваження Президента закладу:

– очолює Президентську Раду;

– виносить на розгляд Президентської Ради та Ради лідерів питання, що турбують учнів школи;

– має право брати участь у роботі педагогічних рад;

– ініціює зміни, що покращать навчання та дозвілля школярів;

– скликає чергові та позачергові засідання Президентської Ради та Ради лідерів;

– не має права передавати свої повноваження іншим особам;

– підписує нормативні акти, прийняті органами учнівського самоврядування;

– здійснює інші повноваження, визначені Статутом школи.

10 якостей справжнього лідера та книжки, які допоможуть їх виховати в собі

Якщо раніше, щоб вважатися лідером, досить було просто зібрати навколо себе людей, переконати їх у чомусь і взяти відповідальність, то сучасне суспільство диктує високі запити. Потрібно подавати приклад, надихати, навчати й, водночас, бути максимально ближче до людей, до своєї команди. Яким повинен бути сучасний лідер? Ми вибрали10 ключових якостей і 10 книг,здатних допомогти їх виробити.

1. Сфокусованість

Розриваючись між зустрічами, повідомленнями та інформаційними потоками, залишатися зосередженим і сфокусованим вдається небагатьом. Але саме на них найчастіше тримаються справи. Важливо вміти фільтрувати справи, навчитися говорити “ні”, ставити цілі і йти до них. Лідери не дозволяють собі випивати й затримуватися допізна на заходах – вони покинуть вечірку першими, посплять, і вранці будуть активно працювати над новими звершеннями. Чи можна всьому цьому навчитися? Так! Книга«Практичне лідерство. Посібник для звичайних героїв»допоможе і спрямує на шлях «звичайного героя».

2. Впевненість

Не здаватися впевненим, а бути таким. Оскільки надихнути свою команду і зарядити на успішний проект можуть тільки ті люди, які самі впевнені в тому, що роблять. Ви можете сумніватися, але ви не маєте права нити та говорити, що все пропало, в колі команди. Будьте впевнені та беріть приклад з кращих!“Стів Джобс. Уроки лідерства”– книжка, яка допоможе повірити в силу власного погляду на те, чим ви займаєтеся.

3. Цінності

У кожного лідера є певні цінності. У когось це сім’я, в інших – самореалізація, чесність, довіра… Все, що ви транслюєте, чи на Фейсбуці або в реальному житті, має підтверджувати ваші цінності. Якщо у вас бізнес, пов’язаний з товарами для дітей, ви не можете публічно говорити, що вас дратує дитячий плач, наприклад. Якщо у вас весільний проект, то писати на Фейсбуці про те, як круто мати свободу без стосунків – не можна. Про те, як правильно будувати власний бренд, продовженням якого ви, власне і є, розповість книга«Zag. Найкращий посібник з брендингу».

4. Інтегрованість в життя команди

Лідер знає, чим живе його команда, у кого на вихідних помер папуга, і хто збирається до Грузії на наступному тижні. Так, при великому штаті це неможливо, але при маленькій команді лідер будує довірчі відносини, не просто цікавлячись для галочки “Як справи?”, але і щиро переживаючи за тих, хто поруч.

Лідер піклується про те, щоб його команді було комфортно з ним працювати, враховує прагнення кожного співробітника до розвитку і підтримує їх.«Командний підхід. Створення високоефективної організації»додасть необхідної інформації.

5. Вогник в очах

Лідер не просто веде за собою команду і ставить цілі, роблячи ці заради визнання. Він щиро горить тим, що робить, і робить те, чим горить. Не має значення, наскільки успішним може стати бізнес і наскільки ідеальна картина далека від нинішньої, лідер ставиться до всього з пристрастю! Ви лідер не тому, що так склалися обставини, і вам довелося ним стати, а тому, що це ВАШЕ, і ви можете бути корисні.«Мотивація й особистість»– одна з найкращих книг про те, як особиста зацікавленість впливає на бізнес.

6. Інноваційність

Без свіжих стратегій, поглядів і нових рішень ви не прийдете до іншого результату. Будьте інноваційним – генеруйте ідеї й дайте можливість кожному члену команди реалізувати свої! Інноватори – це лідери! Давайте вашим клієнтам рішення їхніх проблеми, спрощуйте їм життя швидше, ніж це зроблять конкуренти.«Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії»– культова книга для тих, хто не боїться нового.

7. Спокій

Шлях від хорошого до великого завжди непростий, але хіба це привід витрачати нерви на речі, які не можна змінити? Якщо проблему можна вирішити за гроші – це не проблема, це витрати. Якщо рішення задачі залежить не від вас, навіщо тоді турбуватися в принципі? Зберігайте спокій, дивіться тверезо на речі, вирішуйте питання без паніки й з допомогою книги«Усвідомленість. Як знайти гармонію в нашому шаленому світі».

8. Постійне прагнення до самовдосконалення

По-перше, ви ж хочете бути інноваційним і генерувати нові ідеї, так? Щоб вони з’являлися, важливо постійно розвиватися, пробувати нові підходи в роботі з командою і систематизації бізнесу. У цьому допоможебізнес-табір Made In Ukraine. За 6 днів ви пропрацюєте лідерські якості та управління, вирішите безліч проблем бізнесу ще до того, як зустрінетесь з ними в реальному житті, і подивитесь на себе, як на управлінця, немов на рентгені. Тим, хто з тих чи інших пропустить Made In Ukraine, рекомендуємо почитати книгу«Rework»про те, як створювати, очолювати й перемагати.

9. Широкий кругозір

Лідеру не властиво мислити односторонньо. Хочете бути управлінцем, якого ставлять в приклад – вмійте приймати точки зору інших, читайте, подорожуйте, пізнавайте і відкривайте нові культури й, звичайно ж, читайте цікаві книги, наприклад,«Оригінали. Як нонконформісти рухають світ». Чим більше у вашому колі спілкування людей з різними точками зору, з різним досвідом і різними сферами діяльності, тим більше досвіду ви приймаєте.

10. Щедрість

Алмазна мудрість Майкла Роуча, з якою можна познайомитися в книзі«Огранщик алмаза»переконує: чим більше ви віддаєте, тим більше отримуєте натомість. Щоб отримати що-небудь, допоможіть іншому роздобути це. Справжній лідер – безумовно щедрий. Він піклується про команду, партнерів, клієнтів. Чим більше він віддає, тим більше отримує в результаті.

І пам’ятайте: лідерству не можна навчитися, це можна виховати й прийти до цього через досвід. Хочете бути лідером – запасіться терпінням, додайте дисципліни – і вперед!

5 базових принципів, які допоможуть стати на істинний шлях лідерства.

1. Постійно навчайтеся та удосконалюйтеся.Знання, здобуті під час читання, відрізняються від тих, які набувають в інший спосіб. Лідери – люди, які завжди читають. Президенти, мільярдери, власники успішних компаній завжди багато читають. Постійний саморозвиток – необхідність для керівника. Потрібно бути таким, хто завжди вчиться, і сприйнятливим до навчання. Багато хто помилково вважає, що у них є сильне бажання навчатися, хоча, справді, це не так. Насправді потрібно ставити собі запитання: від чого ви готові відмовитися, щоб навчитися цього? Від перегляду улюбленого серіалу? Або, можливо, вечірнього покеру з друзями? Чи готові ви відмовитися від цього на тиждень, на місяць? А коли востаннє ви відкривали книгу?

2. Бажання приймати зміни.Припустимо, ви зважилися на зміни. Однак наскільки ви готові їх прийняти? Якщо ви незадоволені тим, що у вас є зараз, то, найімовірніше, це наслідок певних моделей поведінки і звичок. Саме це і потрібно міняти. А будь-які зміни починаються у нас у голові – з думок. Наскільки просто зараз ви готові змінити старий спосіб мислення, сприйняття речей і людей, ваших власних дій?

3. Звертайтеся до гідних прикладів.Успішний керівник завжди розуміє, як важливо прислухатися до «правильних» думок і людей. Він або вона завжди прагне саморозвитку, застосовує теорію на практиці. Поставте собі банальне запитання: «кого ви слухаєте в повсякденному житті?». Багато хто згадає про тренінги та розповіді друзів – кар’єристів. Однак дивна річ: люди часто люблять розповідати про ази успіху, не маючи особливих життєвих досягнень. Найчастіше і книги для «успішних людей» не відкриють вам нічого нового. Тому читайте біографії видатних людей і лідерів (наприклад, Стіва Джобса). І не просто так – а записуйте головні думки та ідеї, робіть висновки. І найголовніше – перечитуйте. Зверніть увагу на тих, хто перебуває поруч з вами і досяг успіхів. Навчання і отримання інформації у тих, хто досяг успіхів і використовує свої знання професійно і повністю – саме те, що необхідно робити вам. На жаль, це не справа одного дня.

4. Виховуйте неусвідомлену компетентність.Ваша мета – досягти стадії неусвідомленої компетентності. Коли інформація, яку ви вивчали, стане частиною вас, то всі рішення і дії відбуватимуться автоматично, абсолютно природно. Ми всі знаємо, що компетентність – це наявність знань і досвіду, необхідних для ефективної діяльності в обраній сфері. Як, своєю чергою, працює неусвідомлена компетентність? Припустимо, ви їдете на машині додому, як і багато інших людей. Іноді ви думаєте: «але ж я і не пам’ятаю, як я доїхав – всі мої думки були десь в іншому місці!». Ви несвідомо компетентні в питанні водіння на автомобілі. Ви більше про це не думаєте – ви просто знаєте. Це міститься у вашому банку знань, стало вашою неусвідомленою компетентністю. Саме вона допомагає зрозуміти, проаналізувати і взяти до уваги вчинки і дії успішних людей. Коли неусвідомлена компетентність стає вашим другим «я», ви починаєте використовувати набуту теорію на практиці. Багато, прочитавши, наприклад, книгу Дейла Карнегі «Як здобувати друзів», не зможуть згадати з неї зовсім нічого. Отже, немає усвідомленості: мозок у момент читання не працював, і, відповідно, ви «стоїте» на місці. Виробіть звичку вивчати нове щодня, і тоді ваші дні не пройдуть дарма. Тільки тоді, коли нове стане частиною вашого мислення, ви зможете досягти успіху в управлінні людьми і компаніями.

5. Постійно впроваджуйте у практику набуті знання.Знати і не застосовувати – це все одно, що не знати. Простий приклад. Одного разу спікер читав лекцію про позитивне ставлення до життя і про щастя. Зараз це дуже модний напрям: розповідати про те, як зробити співробітника щасливим. Спікер розповідав про те, як важливо ставитися до життя позитивно, називаючи це головним елементом для успіху. Однак уся його вербаліка, жести і навіть оскал на обличчі свідчили про зворотне – людина не розуміла, що означає щастя в діяльності. Тому якщо ви впевнені, що знаєте щось, а результатів досі немає і немає, то висновок простий. Ви цього не знаєте і не впроваджуєте у практичну діяльність.

Кiлькiсть переглядiв: 157

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.